Bugün büyük gün. Blogdaki melaba ben blog yazısıyım yazısı, audere est facere'yi duyduğum sevgili tottenham'ımın arsenal ile çok çok önemli - belki de son yıllardaki en önemli - epl maçına çıkacağı gün. Bir 8 saat sonra girne tarafındaki citrus tree'de olacağım, bunu kesinlikle kaçırmiycim. Cantonaperver ve oasis'le çok acayip kafalar yaşıyoruz via manchester fc ilk 2 sırayı paylaşır ve veya paylaşamazken; leylek, yid ve bir o kadar kanserojen tottenham'ım ilk üç içerisindekini yerini sağlamlaştırmak dışında bir başka noktayı daha hedeflemektedir; the pride of london. Hülasa kamaramız kuzey londra'nın en güzel, en hırslı, en revizyonist ve en müşkülpesent takımı; gelgelelim bu yıl, geride kalan 20 sezonunun aksine, yiddolar ilk defa epl'yi en üst sırada tamamlayan londra takımı olmak üzereler. Mağlubiyet dışındaki sonuçlarda ilk üç bileti kaptık demektir; ki bu durumda yazacağım 'in the name of bülent başkan' başlıklı postu hayal edebiliyorum, 3 kelimeden 523423'sinin arse'n hole olacağı, ahlaksızlaşacağım, aylaklığa övgü denemesi gibi olacak bu yazı için ön çalışasım gelmiyor değil yer yer.
Mamafih eksikler çok; Gallas, Huddlestone ve Bentley uzun süredir sakatlar; sanırım berlusconi güvenoyu alamadığından beri yoklar. Ne alaka demeyin, bir bildiğim var işte. Adebayor, Assou-Ekotto, King, Modric, Sandro, Van der Vaart ise durumu şüpheli olanlar. Bu şüpheli sağlık durumu, tam da arsenal maçı öncesi olması sebebiyle benim de sinir sistemi şüpheli durumu indirgemekle birlikte, 'koskoca takım izmir altınordu seviyesine indi' temalı sigara tüketimi sebebimi güçlendirerek beni benden almaktadır. İşte bu ahval ve şerait içinde dahi takımın mottosu, cüret etmek başarmaktır sözü 1000 eye of the tiger ve 4312 no easy way out gücünde olduğunu gösterircesine umutlandırıyor, come on you spurs diye sayıklamama sebep oluyor. Ah bir de lane'de kırmızı manchester'i bir yensek; kendileri euzkadi'nin haşin ve evangelist kamarası Athletic club de Bilbao ile eşleşmişken; şüphesiz ki bask takımı ve Bielsa o sıralar şeytanları bir hayli yoracak.
Önce şu arsenal maçı. Bakarız işte sonrasına, ben umutluyum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder